I am from schwiiden



Det är så roligt att sitta på kontoret och tjuvlyssna, man kan få höra intressanta saker ibland och eftersom jag lider av en obotlig sjukdom som kallas nyfikenhet så kan jag inte hjälpa att "råka" höra vad de säger!
Nyss var det en kille som sitter brevid mig som pratade engelska med någon i telefon, han var vääääldigt väääldigt arg och skulle skälla ut personen i andra änden. En arg svensk som ska prata engelska kan vara bland de roligaste jag hört i hela mitt liv. 
- AAj am såååååå angrej on jo, jo have messed it all up! If jo cold just listen tå mej majbe vi can majk it up.
Hahahahaha, okej jag vet inte det kanske bara är jag som är ganska lättroad efter nästan 9 timmar instängd på kontoret men det lät sjuuuukt roligt!

Och det på minner mig om min kära gamla vän N som jag här känt sen... ja faktiskt sen BB hon va och hälsade på mig när jag föddes, så länge har vi känt varandra. Jaja, hon och jag åkte iallafall på språkresa för många år sedan och bodde på hotell. Så fick hon lite problem efter hon varit på toaletten och var tvungen att gå ner till receptionen och säga vad som var fel (det var alltså stopp i toaletten, för er som inte fattade det) 
- Excusssse, mej, där e somefing rång wid our toilettt, maj shittt is floooting around
Hahahaha, okej förlåt N du kanske inte vill att världen ska få veta detta om dig men det var ju helt underbart kul! Och senare på kvällen skulle du ha "free balls of ajscream" oxå.

Svengelska kan ju bara vara för kul!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0