Jag har jättekul!




1. VAD HETER DU?

Smirre

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG NU?
Blåa jeans

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Snackpåsarna på jobbet som aldrig kan vara tysta, dessutom pratar dom om saker som jag absolut inte fattar nåt av, jätteskojj, verkligen!

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Myste i soffan med Friday å Smarre

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
En banan

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Sol faktiskt för ovanlighetens skull

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Stefan från jobbet

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögon och händer, me like!


9. HUR MÅR DU IDAG?
Jag mår super men lite lätt panik för att jag inte har tvättat å packat inför resan imorrn!

10. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Cola

11. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Hmm just nu e de rosé, iskall i kvällssolen, underbart!

12. FAVORITSPORT?
Promenera ?!?

13.HÅRFÄRG?
Blond

14. ÖGONFÄRG?
Havsblå

15. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång är jättemysigt men soluppgång är underbart!

16. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Majs 21, Charles, 17 snart 18

17. FAVORITMÅNAD?
Juli, eller när än det är sommar!

18. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Definetly maybe, jättemysig!

19. FAVORITMATRÄTT?
Jag är köttätare=) oxfilé á la Smirre

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag, då är jobb/pluggveckan slut å man får göra vad man vill på kvällen å man behöver inte gå upp morgonen efter=)

21.FAVORITHOBBY
Hänga med mina sjuka vänner

22.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Hmm...obviously

23. FAVORITLÅT(ar)?
Oj, just nu är det nog...öhh...nej jag har ingen aning faktiskt jag gillar mycket musik, oh jag gillar den killers låten som är med i reklamen, kommer inte ihåg vad den heter.

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar alla gånger

25. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Pussar är så otroligt himla mysigt

26. HUR BOR DU?
Med min kära vän A i lägenhet i Lund men nu under sommaren hemma hos mammi å pappi i hus!

27: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Jag ääääälskar sanna historier!

28. HUR SER DIN MUSMATTA UT
Det är tjejer i guldkläninngar som dansar med H&M logan på (på jobbet haha) 

29. FAVORITSPEL?
Alfapeeeet!

30. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Jajjemen det är min stora seger i livet

31. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nej men min syster kan=)

32. ÄR DU ROMANTISK?
Jag tror tyvärr inte de, vardagsromantisk kanske? Gillar inte när det blir för tillfixat!

33. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja jag e lycklig men det finns ett litet svart moln.

34. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jag ska sätta mig på ett plan till Kreta med min kära Smarre å sen när vi kommer fram ska vi dricka paraplydrinkar!

35. VAD ÄR KLOCKAN I DETTA NU?
16.24



Kommentarer
Postat av: Jessie

Hur kul har jag när jag läser ALLA svaren?! Haha :D Och jag jobbar inte ens ;)



SÅKLART vi ska ha bombentävling, fast jag satsar inga pengar.... är medveten om mina svagheter, men ska bli kul ändå ;p

2008-08-13 @ 18:59:18
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0