Long time no see





Hejsan Hoppsan!!!
Nu har jag varit tillbaka från Grekland i flera dagar men inte tagit mig för att skriva någonting här.
Jag vill bara säga tack till mina underbara flickor som var med mig på kreta, det var en underbar vecka å vi hadet det så himlans mysigt. Carroliten, jag hoppas att du inte var alltför rädd under resan hem!!! Jag får lägga upp lite bilder sen när jag är hemma, sitter på jobbet nu nämligen!!

Nu är det full fart mot verkligheten igen, tillbaka till skånelandet imorgon! Jag kan inte hjälpa att känna mig lite tom så här i slutet av sommaren. För trots att jag trivs hur bra som helst nere i söder så har jag ju väldans mycket som jag tycker om här i Stockholm också. Det är så sorgligt att säga hejdå till alla. Speciellt eftersom jag inte vet hur man ska säga hejdå, alla sprids ut över landet och världen och vem vet när vi ses nästa gång, inte om allt för lång tid hoppas jag! Tack allihopa för en helt underbar sommar! I will miss you all!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Tack själv för en helt underbar vecka!



Jag tycker det låter helt sorgligt när du skriver om att lämna alla i sthlm och komma hit, hihi. Men du? Jag ska ta hand om dej så bra jag bara kan :) Så kanske det känns lite lättare :)

2008-08-25 @ 11:08:34
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hiss eller diss? Rösta i min blogg

(Prima J ft. Colby O'Donis-Corazon)

2008-08-25 @ 19:22:37
URL: http://onlymusic.blogg.se/
Postat av: Olenka

Hej där!

Jag hoppas att du haft en bra sommar trots låååånga tim på vårt roliga,stimulerande jobb "ler". Ser fram emot att följa med på äventyr i från skånelandet. Ha det!

Krm

2008-08-26 @ 12:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0