My twisted mind

Idag jobbar jag första dagen igen efter min minisemester på gotland!! Detta innebär ju att jag måste gå upp klockan 06.00 eftersom jag börjar klockan 07.30 men dum som jag är har jag ju såklart vänt på dygnet när jag har varit ledig och kunde iiiiiinte somna igår, låg väl vaken till tre eller nåt skulle jag tro.
Men iallafall jag klarar mig på lite sömn så det spelar ingen roll men däremot så drömmer jag lite sjuka saker ibland. Inatt drömde jag att den väldigt onda Smarre tvingade mig att gå på audition till Idol (för alla som inte vet det så kan jag inte sjunga och jag är inte heller en av dom som tror att dom kan sjunga å går dit iallafall!) jag sa till henne att jag inte ville å fattade inte riktigt varför hon ville att jag skulle gå dit, då binder den jäveln fast mig, kastar in mig i hennes nya skåpbil som hon har inhandlat bara för det här tillfället och kör mig till auditionen. Sen vill jag inte sjunga, då börjar hon tortera mig för att få mig att sjunga. Är det någon som är bra på att tyda drömmar? Skulle väääldigt gärna vilja veta vad fasen denna betyder=)
Jag tror att det är ytterligare ett bevis på att jag inte är riktigt normal i huvet.

Kommentarer
Postat av: Smarre

HAHAHA jag skrattar så jag gråter!!

Fan där har jag ännu en aktivitet till din möhippa.

2008-08-07 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0