End ond gubbe inne i datorn




Jag + datorer = Not true!
Jag förstår inte hur jag gör det men jag lyckas alltid messa up det på något sätt när ja är i närheten av en dator. Det kanske ligger i mina gener eftersom varje gång min pappa sätter sig vid en dator så går den sönder, han behöver inte ens röra den, det är ganska bra jobbat.
Jag har försökt att piffa upp min blogg lite eftersom jag inte har något att göra ändå, men NEJ NEJ det gåååår inte, jag har ändå läst webdesign och fått ganska bra betyg i det men det vill bara inte funka, allt jag gör blir bara fel fel fel fel fel! Jag la upp bilder igår och då har jag lyckats göra rubriken till en länk till en av bilderna, huuuuur? Det var absolut inte medvetet. Och nu när jag skulle printa ut fyra kopior av ett papper så kom det ut åtta, och jag tryckte bara en gång, hur blev det så? Känner datorn av att jag hatar den och gör saker bara för att jävlas, så tror jag att det är, jag tror att det sitter en liten gubbe där inne som har bestämt sig för att tycka illa om mig och därför tortera mig på alla tänkbara sätt.
Dumma, dumma datagubbe!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0