Väldigt intressant!




Hur svarar du i hemtelefonen?
Hej de e Smirre...hehe

Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå

Ringer det mycket till dig? Det beror på var jag är, om jag är i Lund ringer det ganska ofta!

Ringer du mycket? Nej inte direkt, messar nog en del däremot

Vem ringde du senast? Hmm... Det var nog Friday igår kväll

Hur mycket pengar har du? Jag ligger back en jäkla massa eftersom jag har lånat pengar för att åka till Kreta...

Senast kramat och när?
Friday igår när vi låg i soffan å hade det mysigt (hon är världens bästaste hårpillare)

Antal timmar sömn inatt? 6,5 skulle jag tro

Sov du ensam? Ja=(

Vem sov du hos senast? Calzone

Vem sov hos dig senast? Oj, det kommer jag inte ens ihåg, säkert Friday!

Vem vet mest om dig?
Smarre skulle jag tro, hon gjorde prov om mig igår och fick 17,5 poäng av 22 mycket bra jobbat!

Vem vet du mest om? Det däremot va svårare, jag tror jag vet en hel del om Friday och Smarre och såklart Anna Panna

Vad ser du fram emot?
Kreta baby!

Vad vill du ha just nu? En massa pengar så jag kan köpa massa mysiga höstkläder

Vem hånar du? Öhh...vem hånar jag?

Vem längtar du mest efter? Hemligstämplat!

Vem vill du helst slippa? Det finns nog ingen som jag verkligen vill slippa just nu

Vem stör du dig på? Jag tror jag stör mig på alla from time to time, men just nu stör jag mig lite extra på dig!

Vem vill du sova bredvid inatt? Det är också hemligstämplat

Vilken buss åker du oftast? Öhh jag åker inte buss jag åker bil=)

Vilken årstid är det nu? Sommar! Fast jag tror det börjar bli höst.

Anser du dig själv snygg? Helt ful e man ju inte

Har du varit kär? Oh ja

Är du kär nu? Lite småförtjust kanske, men inte kär

Är du en bra partner? Det tror jag!

Har någon varit otrogen mot dig? Jupp

Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Jupp

Har du varit otrogen? Mmm, tyvärr men jag var jäklit ung och dum skulle inte göra om det!

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Tydligen så e jag en raggare utan att veta om det

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Gud, jag vet inte, kommer inte ihåg vem jag kysste senast... 

Vad åt du senast? Kinamat

Är du polare med grannarna? Nej men jag pratar med dom när jag träffar dom

Har du varit på ett party? Ehh JA!

Har du varit utomlands? Jajjemen och imorrn blir det ytterligare en gång!

Var är dina syskon just nu? Syster är på jobbet och bror sitter väl hemma framför datorn och äter upp min glass!

Vilken tid gick du upp imorse? 06.30

Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov som ett barn

Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa, haha!

Vad ska du göra efter det här? Fortsätta stirra i väggen på mitt tråkiga jobb!



Kommentarer
Postat av: 17,5 poäng

Haha "har du varit på ett party?"

om du haaar!

snart är din dag slut bara äckeltiden 16-17 som ska plåga dig lite extra. men du kommer njuta deso mer imorgon kväll med en drink i handen!



2008-08-13 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0