Till dig som vill veta onödiga saker om mig

Sätt kryss om du...

(X) Hamnat på sjukhus/akuten
Midsommar 07 de va en riktig fylla, så bra så att knät hoppade ur led

( x) Förlorat någon jag älskat
Ja om man menar dumpad dårå...

( ) Dödat någon
Inte än...

(X) Bakat sockerkaka
 Men jag får den aldrig att bli lika god som farmors, ge mig receptet för tusan farmor!

( ) Velat dö
 Nej, varför ska man dö när man kan leva?

( x) Lyssnat på samma låt en hel natt
Jag e ganska bra på att köra låtar på repeat

(x) Ätit godis istället för att gråta
Äta godis och gråta är annars en klassiker

(X) Varit ordlös
 Svårt för mig att erkänna men ja, faktiskt!

( ) Hatat värme
Hur kan man hata värme, de e de absolut bästa som finns, okej kanske inte bästa men de ligger väldigt högt upp!

(X) Skrivit på någons arm
Vad tror du jag gjorde i mellanstadiet?

(X) Dissat någon som ringt på min mobil
 Dom som känner mig vet att jag e ganska bra på att screena mina samtal...

(X) Dissat någon som gillar/gillat mig
 Mmm...

( x) Hatat någon som jag egentligen älskar
Ja, allt för mycket

(X) Ångrat mig
Alldeles för många gånger, men jag försöker leva efter filosofin att det är bättre att ångra det man gjort än de man inte gjort.

( x) Varit svartsjuk
Jag är inte en svartsjukperson men visst har vi all avarit svartsjuka, den som säger nej ljuger!

(X) Har ätit middag med någon jag tycker om
Vad hemskt om man inte hade gjort de

(X) Trott på det övernaturliga
Det gjorde jag stenhårt när jag va yngre, hade spökklubb med tjejerna i fyran!!

(X) Har hatat mina föräldrar
Ojojojoj, om jag har dom var ju de värsta människorna på jorden när man var tonårsrebell

( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
Nej aldrig!

( ) Hatat min kropp och mitt utseende
Det är klart man har komplex men hatat har jag nog faktiskt aldrig gjort

( x) Spelat gitarr
Ja, jag e helt grym....hehehe

( x) Sjungit i duschen
Alltid, bästa stället att visa upp mina talanger för mig själv!!

( ) Har sett någon död människa
 Nej och det hoppas jag att jag slipper!

(X) Har vibrerat av nervositet
 Jag är världens mest nervösa människa så ja, självklart!

(x ) Slängt porslin i väggen
Inte i väggen men jag hade en period när jag gick ut å kastade glas på gatan för att jag var så jävla förbannad!

( ) Tyckt att pengar är viktigare än nåt annat
Nej fy sjutton, det finns många bättre saker!!!
 
( ) Gillar inte då folk frågar mig saker
Jag älskar när folk frågar mig saker speciellt när man har rätt=)

( x) Drömmer ofta mardrömmar
Ja senast inatt omdu har läst ett tidiare inlägg, onda onda Smarre

(X) Skulle kunna döda för någon
Det är möjligt, kan man inte veta förrän man hamnar i någon sån situation

( x) Har ett smeknamn
Hahahaha, vilket skämt om jag har smeknamn, jag är mästare på att skaffa mej smeknamn, fråga mej inte varför men så är det. Smirre, Pumba, Slappfisan, Scratchmaster Mike...it just goes on and on and on...

(X) Somnat på golvet
Det är jätteskönt att sova på golv med värmeslingor i när man kommer hem på vintern å e lite rund under fötterna=)

( x) Hånglat/kyssts på tunnelbanan/stationen
 Jajjemen!

(X) Åkt buss genom halva sverige
Jajjemen å halva europa oxå för den delen!

( ) Kastat mig framför ett fordon
Öhh, nej varför skulle jag vilja göra det?

( ) Brutit kontakten med någon för en kyss
Nej de tror jag inte...

( ) Tagit min kompis flickvän/pojkvän
Nej Nej Nej å åter NEJ!

(X) Cyklat utan händer
Man va väl cool när man va yngre vettu

(X) Känt mig som ett as
 Jajjemen, det har man allt gjort!

( ) Kysst mig själv i en spegel
Nej, men jag brukar prata med min spegelild när jag e flull.

(X) Viskat i någons öra
Ofcourse men jag säger inte vad!

(X) Skrapat upp knäna
Mina ben berättar historien om mitt liv...

(X) Tuggat på ett grässtrå
Åhhh svensk sommar underbart!

( x) Hållt i en orm
Det här är något jag är otroligt stolt över, jag har faktiskt gjort det trots min sjuuuuuka ormfobi, jag trodde jag skulle dö men jag överlevde.

( x) Varit så full att jag inte kunnat gå
Nej nej aldrig... eller hur alla ni som känner mig? Jag e väl aldrig för full=)

( x) Trott att jag varit odödlig
Sex personer, en moppe, vad säger det dig?

( ) Kastat min telefon i vattnet
Nej men däremot har hunden gjort det, jäkla Ludde!

(X) Vaknat av att jag gråter
 Ja, och det kan vara en av de absolut värsta känslorna i världen.

(X) Har gråtit i någons närvaro
Oj ja, å alla som tröstat mig är underbara!

(x ) Önskat mig ett liv med en speciell person
Det är klart man har!

(X) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
 Jag kryssar väl i men de vettefan om jag har gjort alltså=)

( ) Har aldrig ätit fisk
 Jag är vuxen nu och börjar gilla fisk mer å mer, när jag va liten trodde jag att man dog av det...

( x) Har en sett en film mer än tjugo gånger
Hehe ja, men vilken förblir osagt

(X) Kysser med öppna ögon
Ibland händer det väl

( ) Gillar att städa
Nej, det är det absolut mest tråkiga man kan göra, eller nej jag ändrar mig, plugga till tenta e det absolut mest tråkiga man kan göra då är städa allldeles perfekt!

( x) Har varit lunarnörd
 Oh ja

( ) Kan tre eller fler språk
Skulle gärna säga att jag kunde

(X) Har bra självförtroende
Det har jag!

( ) Tror på gud
Nej nej nej, har aldrig riktigt förstått det där med Gud, men jag skulle vilja tro, känns som att vissa får ut nåt av det.

( ) Är en negativ jävel
Ibland så men jag tycker nog att jag för det mesta är positiv

( ) Drömt att jag varit död

( x) Trivs med min kropp
Den är ju inte perfekt, men jag gillar den ändå!

 
(x ) Är dålig på att säga nej
Extremt!

( ) Har någon gång känt dödslängtan
Har inte jag redan svarat på denna?
Nej nej nej!

(x ) Avskyr matte
Avsky är inte ett tillräckligt starkt ord!

( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
Faktiskt inte!

(X) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
Det är rogivande att ligga och titta på stjärnor!

(X) Hade gosedjur som liten
Vaddå som liten? Bamse sover med mig varenda natt!

(X) Har förlorat en nära vän
Ja

( ) Är emot abort
Jag tycker alla har rätt att fatta det beslutet själv, sen finns det väl omständigheter, man ska inte använda det som preventivmedel!

( x) Faller nästan alltid för fel personer
ALLTID!

( ) Skulle kunna ge vad som helst för någon just nu

(x ) Gillar muskler
 Lite muskler gillar man ju, men det är inte ett måste, finns så mycket annat som e viktigt!!

(X) Hatar mjölk
Ja, gillar det inte alls längre.

( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
Vad är det för mening med att slåss, annat än på skojj?

(X) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
Livrädd, fullkomligt livrädd

( x) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
Leka är underbart!

(x) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
Ja, fy de e inte kul.

(X) Älskar någon
Finns många jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0