Dagens födelsedagsgris








Grattis Carroliten idag är det din dag!

Idag fyller Carroliten 21 år men blir inte så mycket större för det, för mig kommer hon nämligen alltid att vara CARROLITEN!
Så för att fira henne var jag och hälsade på henne och hela hennes tjocka släkt ute på landet i Revinge, guud så mysigt det var, massa god mat och god efterrätt! Myspys!

Idag var även första dagen på praktiken, har alltid lite ångest för det men det var faktiskt okej, hade en bra diskussion med min handledare om vår uppsats och fick en del matnyttigt material. Jag ska hålla i en idrottslektion på torsdag, något som jag verkligen aldrig har gjort tidigare så vi får vällan se hur det går, jag har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på så alla förslag är välkomna!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, är så galet mätt!
Puss på er alla!



Kommentarer
Postat av: Kollega från stora staden

Vilken årskurs handlar det om? Cirkelträning passar all och är lagom jobbig (O:

2008-12-02 @ 14:50:25
Postat av: bettan

vet inte heller riktigt hur gamla dina barn e, men e de små tycker ja du ska leka spökboll o sånt där roligt som man fick göra. :)

2008-12-02 @ 16:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0