Glad som tusan



Just nu är jag på tiptop humör, jag vet däremot inte alls varför eftersom jag har haft en ganska pissig dag på praktiken. Jag blev nämligen utskälld av min handledare för att hon inte tycker det verkar som att jag är tillräckligt engagerad, sanningen är att jag verkligen inte är det och därför hade jag jättesvårt att ta åt mig av kritiken, min tanke just nu är bara att ta mig genom dessa två veckor för att få godkänt och sen lägga det bakom mig. Därför blev jag inte arg eller ledsen, jag tar det med en klackspark och skärper till mig!!

Så vill jag tacka för bra förslag till min idrottslektion, de fick mig på ännu bättre humör. Det är konstigt hur jag funkar, det är inte många som förstår sig på mig, men det är ju det som är charmen!!!

Nu ska jag kolla teve och slappa!

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0