Gladeliglad



Nu är jag mätt som en sån där du vet med sylt på, hahahahaha!
Anna fattar i alla fall vad jag menar om ingen annan skulle göra det!!!

Idag har jag varit effektiv, tvättat, packat ihop lite av mina grejer i lägenheten (som jag nämde tidigare, fy fan va trist de e) och varit på Nova med Dennis och inhandlat en försenad födelsedagspresent till en viss liten gris, HAHA, nu blev du allt nyfiken va??? Men du får vänta med att se vad det är!!!

Har precis pratat i telefon med min Smarre och hon fick sig i alla fall ett gott skratt så där på bakfyllan. Gick man och la sig halv fem på morgonen så kan till och med något som ett namn vara hur kul som helst;)

Sen har jag även fått veta att mitt diskställ kommer slippa den plågsamma döden på en soptipp och istället hamna i ett alldeles nytt fint sprillans kök hemma hos Jessie, jag tror han kommer bli mycket nöjd över uppgraderingen. Ta väl hand om honom nu.
För er som inte redan har listat ut det så JA, jag är inte normal och jag har aldrig påstått något annat.

Imorgon blir det julpyssel med mina barn på praktiken, vi ska ge oss på att göra ristomtar, vi får se hur det går med den ack så ohändige (är det ett ord?) Smirre. Spännande!

Nu ska jag sätta mig framför teven och chillychilly, currycurry, hahaha!

Fick ett kul meddelande idag oxå, men mer säger jag inte, hoohohho.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0