Hemma i storstaden



Ojojoj, efter en riktigt lååååång dag av städning och flyttning så är jag äntligen hemma. Gud så skönt det är att vara hemma i ett riktigt hem efter att ha bott i ett totalt kaos i två veckor, bland flyttlådor och damm! Inatt ska jag sova riktigt gott i mitt mysiga rum i min mysiga säng!!!!

Jessie gullungen var gullig och körde mig till flygplatsen och innan det tog vi en sväng till Nova där vi käkade på Max, sjukt goda garlicburgare måste jag säga, tittade lite på mattor till J's lägenhet och gick och kollade på sjukt overprized möbler. Du är så gullig J som hjälpte mig!!! Tack tack!
Och på flygplatsen slapp jag betala övervikt för att hon i incheckningen var så humlans snäll, det känns som om alla har lite julhumör just nu=)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en filt och kolla på en film!
Puss på er





Gulle!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0