Jag lever!



Jessie, jag lever!
Jag har fått oroliga kommentarer på både mobilen, facebook och bloggen. Jag lever jag lovar. Det är bara så att ja har varit på julbord med Alexias och Marcus familjer och inte velat svara på meddelanden eller samtal när jag satt å åt mat!!!
Förlåt att du blev utkastad ur sängen och fick sova på den trasiga luftmadrassen! Men du tog det som en man och gjorde det bästa av situationen=)
Och så är du väääääääärldens gulligaste flicka som diskade all min disk från heeeela veckan, de var underbart att vakna upp till ett rent kök, tack tack tack tack TACK, du är underbar!

Som sagt har jag varit på julbord idag, fy va gott det var, men jag är så mätt så jag tror att jag inte kommer behöva äta på flera veckor. Sen blev de filmmys hos Alexia å Mackan!
Igår var det julkonsert i en liten mysig träkyrka och såklart luciatåget med mina underbara treor, dom var så himla duktiga och söta när dom stod där med sina ljus och stjärngossestrutar. Dock fick jag gripa in när en tjej höll ljuset alldeles för nära ansiktet och höll på att svimma, men efter lite luft och några glas vatten mådde hon prima igen!
Med andra ord har jag haft två riktigt juliga dagar!

Nu ska lilla jag ramla i sängen och sova i måna långa timmar och hoppas på att mitt halsonta försvinner!!!!
Puss på godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag kom ju på att du var på julbord sen efter ett tag! Jag fick lite ångest att jag lämnat dej i sängen med en främling.... :)

Såklart jag tar det som en man! Vad hade inte du gjort för mej, liksom? ;)

Ses imn babe!

2008-12-14 @ 09:36:23
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0