Nu är julafton slut



Är alla lika mätta som jag? Jag håller på att sprängas av all julmat och julmust och julgodis! Men en riktigt mysig julafton har jag haft! Med julfika hos farmor med kusinerna på förmiddagen och sen julmiddag och julklappsutdelning med andra kusinerna på kvällen. O så fina klappar jag fick, jag måste verkligen varit snäll i år! En supermysig morgonrock fick jag av mamma och pappa, en hårddisk till datorn, en fin tröja av syster yster och en kalender av lillebror! Plus massa andra fina saker och pengar att shoppa loss för i mellandagarna, jag känner på mig att det inte kommer bli speciellt svårt att spendera dem!

Vad har ni fått av tomten?
Hoppas ni haft en riktigt härlig dag och kväll!
Puss på er och sov sött!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag har fått kastruller o grejer, så nu ska jag lära mej laga mat så jag kan bjuda dej ;) Haha!

2008-12-25 @ 12:25:40
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0