Sista dagen på praktiken



Helluli!
Idag har jag varit min sista dag på praktiken, dagen bara flög förbi. Jessie var med mig idag för att få lite material till vår uppsats så vi har suttit och intervjuat tjejerna mest hela dagen. Vi har i alla fall fått väldigt mycket användbart så det känns grymt bra!
Sen var jag tvungen att säga hejdå till alla underbaringar, dom är så söta så! Kommer sakna dom faktiskt!
Nu är det bara intervjuer på hennes praktik som ska avklaras också sen är vi redo att börja få ihop det till något vettigt!

Imorgon blir det skola dagen lång eftersom vi måste fixa till examinationen som är på onsdag och vi har inte gjort ett smack, men det är bara att bita i det sura äpplet och sitta där tills det blir klart!
SUCK!

Nu är det bara några dagar kvar på Tullis, på fredag sticker jag till storstaden och när jag kommer tillbaka så ska lilla Smirre bo hos Jessiegos! Sen blir det inget mer Lund nästa termin för min del, så storstaden får stå ut med mig under våren!
Sista dagarna innan jullovet är helt packade, hela dagen i skolan imorgon, julfika hos Emelie på kvällen med julklappsutdelning, onsdag blir det examination och ihoppackning/städning av lägenheten och sen torsdag är det dags för J's praktik, fredag handledning och sen sticker jag! Shit pommes frites, var tog all tid vägen?

Nu ska jag städa lite i alla fall!
Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0