Sjukling



Ush, jag har jätteont i halsen och har legat i sängen hela dagen å tyckt synd om mig själv!
Sen fick jag ett ryck och insåg att jag ska flytta på fredag så jag var tvungen att fortsätta packa ihop mitt rum. Så nu känns rummet helt tomt och opersonligt men jag  måste ju göra det eftersom jag säkert inte kommer ha jättemycket tid i veckan. Suck! Det känns lite sorgligt att packa ihop för att flytta härifrån, jag har ju ändå bott här i nästan 1,5 år! Man hinner samla på sig en del grejer kan jag säga!

Så nu när jag packat ihop lite ska jag lägga mig i sängen igen och tycka synd om mig själv!
Hoppas ni har en bra söndag!

TJIPP!




Kommentarer
Postat av: bettan

stackars dig, hoppas du blir bättre snart. längtar så mycke tills du kommer hem på fredag :)

2008-12-14 @ 23:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0