Ett svart tomt hål

Idag är en sån där dag. En dag när hjärnan liksom aldrig vill vakna, som om huvudet sover vidare fast kroppen är vaken. Det är en ganska konstig känsla. Jag sitter här på jobbet och försöker hitta på något att fördriva tiden med eftersom jag sitter inspärrad i en liten träbur i tio timmar, men det går inte, det är bara svart.
Jag vill gå hem till min säng, dra täcket över huvet och somna om och vakna till en ny dag där hjärnan fungerar som den ska igen. Jag vill åka på äventyr och slippa sitta på min rumpa hela dygnet, jag e en rastlös människa och därför stänger min hjärna av när den inte får göra alla konstiga saker som den brukar göra i vanliga fall.
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0