Halloj världen!

Hej hopp å välkommen till min nya blogg.
Vad ska skrivas här då kan man ju undra... jag har ingen aning, är man uttråkad på jobbet så är man!
En helt vanlig dag på jobbet för mig består av att sitta och stirra, en eller två gånger per dag kanske telefonen ringer å då blir man hur glad som helst för att man har någonting att göra men sen, tillbaka till stirrandet.
Fast man blir väldigt kreativ när det gäller att hitta på saker att göra, idag har jag löst disneykorsord, spelat stress på nätet (
www.spelo.se är en mycket bra sida för uttråkade människor på jobbet.) och tvingat min goda vän Smarre komma över å äta lunch med mig. Smarre kan man alltid lita på, hon köpte piggelin till efterrätt! Hon är nog ungefär lika uttråkad som jag eftersom vi har samma jobb HAHA!

Jahaja, nu har jag inget mer vettigt att säga, eller det har jag ju inte haft överhuvudtaget men mer kommer det bli ska du se!



Kommentarer
Postat av: Smarre

HAHAHAHA



3h kvar nu... wooho

förväntar mig lite topplistor och annat skoj.

min underhållning just nu är att vänta på att du skriver mer här liksom. =)

alla vi som har världens tråkigaste jobb klappar nu.

jag vet gör en topplista med "topp 5 tråkigaste jobben man kan ha" alternativt "topp 5 mest meningslösa yrkena"... hehe

2008-07-15 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0