Stålkvinnan!

Jupp, de e vad jag har haft idag på jobbet, eller fortfarande har för den delen! Därför har jag å Smarre underh¨ållit oss med diverse roliga test på internet. Man kan hitta så mycket sjuka grejer där!
Vi har bland annat fastställt att jag e liiiite smartare än Smarre (hahaha) i ett IQ test på illustrerad vetenskaps hemsida! Jag har även kommit fram till att jag är 71% Stålmannen, 40,1 % fjortis och 24 år gammal enligt vuxenpoängen, hur det går ihop med fjortisskalan fröstår jag inte riktigt, jag som e så mogen och ansvarig och aldrig gör något dumt...
Jag fick även 260 poäng i testet som avgör hur brudig man e...Smarre fick bara 190, undrar vad det säger om mig, eller om henne för den delen!
Jag skriver 39 ord i minuten och har en reflextid på 0,25 sek mot Smarres 0,26, alltså jag e ju bara så mycket bättre än dig gumman! (Känner på mig att jag kommer åka på en smäll ikväll för den kommentaren)
I en av våra intelligentare diskussioner har vi också kommit fram till att vi nog har en riktigt bra chans att hem varsitt Nobelpris, jag ska ta litteratur (ehh såklart!) och vad hon ska ta är inte riktigt fastställt om det existerar!

Nu har jag lovat att istället för att äta upp min hand av uttråkning, ta ett finger så jag kan hålla i ölen ikväll och slippa dricka med världens längsta sugrör!

Hoppas ni får en alldeles underbar fredagkväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Smarre väntar på fredag

Och med detta inlägg har vi också faställt att Smirre är 100% knäpp... någon som är förvånad? Nääääh tänkte väl inte det heller. =)

2008-07-18 @ 16:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0