Svenssonfasoner

Nu får det vara slut! Strumpor i sandaler eller flipflops, det får man bara INTE ha. Det borde finnas en lag som förbjuder detta. Hur kan en människa som har lite vett i skallen tycka att det är snyggt att ha tubsockor i sandaler,VEM? Det är omöjligt! Det gör ont i mina ögon när jag ser någon gå runt så. Enda gången det är okej är väl när man är ute och campar och hela familjen har likadana prassliga träningsoveraller å likadana sandaler med strumpor i. NEJ det är inte ens okej då men de e den bilden jag får upp i huvudet när jag tänker på det. Jag såg precis en kille gå förbi med kavajbyxor, flipflops och just det, STRUMPOR, svarta tubsockor för att vara exakt i ett bar ljusblåa flipflops, sjukt sexigt måste jag säga, haha!
Så sluta med sånna där fasoner nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0