Eftertenta och onda grannar gjorde mig lamslagen



Efter att ha sovit i typ lite mer än 12 timmar så känner jag mig äntligen som en människa igen. Natten till igår var nog en av de absolut värsta i mitt liv. Jag gick och la mig tidigt för att jag visste att jag skulle upp aptidigt för att göra tenta. Jag fick väl sova någon timme innan dom jävla idioterna ovanför kom hem och skulle ha efterfest. Klockan 04.00 gick jag upp och knackade på och försökte snällt förklara att jag hade tenta imorgon, eller ja om bara fyra timmar faktiskt. Då skrattade dom mig rakt i ansiktet, stängde dörren och höjde musiken. Hur FAN kan man vara så fruktansvärt respektlös? Det är helt ofattbart. Jag kan tycka att det är jobbigt när folk har förfest men det är ändå så otroligt mycket lättare att acceptera eftersom de faktiskt går iväg innan klockan blir för mycket. Men att ha efterfest på en torsdag, till, vänta nu här, nu kommer det bästa KLOCKAN 7 på morgonen, jag mötte dem i trappuppgången när jag var på väg till skolan!
Klockan fem på morgonen bestämde jag mig för att ringa polisen bara för att få veta att de inte kunde göra något. Så när jag skulle masa mig upp för att gå till skolan var jag allt annan än glad kan jag säga.
Som tur var tror jag faktiskt att tentan gick okej, annars hade jag nog skjutit någon.

Efter tentan åkte jag å Dennis å käkade thai för att bli lite glada igen!
Sen var det visning för min del och senare på kvällen var det meningen att jag skulle gå på tentafest, men det gick inte jag var totalt död och fungerade inte som människa så det var bara sängen som gällde, och nu efter 12 timmars sömn känner jag äntligen som mig själv igen.
Lördagsmorgonen har bestått av städning och tvättning så nu är det i alla fall mysigt här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0