Ett gäng 12 -åringar på högskolan



Idag har vi varit i skolan hela dagen. Dagen började med en föreläsning som var så jäkla tråkig att vi inte hörde ett ord av vad hon sa eftersom hon babblade om något helt annat än det hon egentligen skulle prata om. Bland annat något om att hon trodde att hon var en räv... undrar om hon var hög eller nåt? HAHA. I kaffepausen så stack jag, J å D å satt å hängde å snackade massa skit istället, det kändes som det var mycket mer givande än en jäkla föreläsning man inte fattade något av.
Sen på eftermiddagen var det redovisning av vår uppgift demokratiskt arbete, det gick bra men det var inte jätteskoj att sitta och lyssna på. Men sen när lektionen var slut så började kaoset. Några började bråka om arbetslagsindelningen och så blev det kaos. Alla satt typ och skrek åt varandra och höll på att tönta sig, vi i mitt arbetslag är ganska nöjda med situationen och satt bara tysta. Det är roligt att ett gäng vuxna människor ska hålla på å bråka som tolvåringar, herregud, nu är det väl dags att skärpa till sig!!!

Efter skolan skulle vi ta tåget tillbaka till Lund och sitter å flummar som vanligt en ferdagseftermiddag efter klassbråk! Vi sitter å pratar om Jessies vandring och att en ren hade ätit upp hennes mat som hon glömt utanför tältet. Så frågade jag om hon verkligen hade sett renen och hur hon kunde veta att det var renen och inte nån annan hungrig varelse, varpå gulle C säger : Men renar, finns dom ens på riktigt?
HAHAHAHAHAHAHAHA, du är bara för söt ibland när du pratar innan du tänker!!! Hon tänkte på jultomten, gullunge!!
Sen blev det espressohouse med C för lite fredagslyx, chokladmuffins och blåbärspaj, MUMS!
Så fixade jag och D äntligen gästkort till honom så nu blir det äntligen nation igen och inte nåt himlans Herkules!

Nu ska jag gå å mysa lite!

Ha en trevlig fredagkväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0