Ibland så...



Det är inte meningen att göra folk oroliga, verkligen inte. Förlåt. Men det här är någonting jag måste fundera ut på egen hand, jag kan inte bli påverkad av andra utan jag måste hitta rätt själv. Jag har gått vilse och måste hitta tillbaka till den rätta vägen. Hitta tillbaka till mig själv, mitt spralliga, glada själv. Jag är inte så här, jag är inte det, jag vet inte riktigt vad som händer i mig. Låt mig hitta det själv, jag kommer tillbaka, jag gör det.
Tack för att ni är underbara.










Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag hoppas du vet att oavsett vad du bestämmer dej för så står jag bakom dej och stöttar dej.

Jag vill att du ska må bra.

Och om du flyttar hem, så kommer jag helt enkelt till dej.

Puss på dej gullunge

2008-11-30 @ 08:53:38
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: bettan

älsklingen min, gillar inte när du inte mår bra. fattade inte riktigt va allt handlade om eftersom att jag inte pratat med dig senaste dagarna, men efter att jag gick in hit till kommentaren så kan jag lista ut mer o mer. jag hoppas på känner att du tar rätt beslut. älskar dig mest av allt på jorden.

2008-11-30 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0