Ipodmess



Nu har jag suttit i flera timmar och försökt organisera min IPOD, det har hänt någonting konstigt. Alla mina playlists har blandats och jag blir GALEN! Det är liksom 1700 låtar som har hamnat på fel ställen så det är inte så jäkla lätt att fixa det. Kan man inte anställa någon som kan komma hit och fixa till det och göra nya fina playlists till mig? Någon som kan ta betalt i form av en öl kanske? Någon frivillig? Vore verkligen jättesnällt=)

Ikväll blir et biljard och utgång med Alexia, eftersom jag log och sov hela dagen/kvällen igår så känner jag att jag måste hitta på något skojj=)

Vad ska du hitta på ikväll?

TJIPP


Biljard med Mackansnackan å Plexi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0