Jag vill ha den!



Halloj på er alla söndagströtta människor.
Igår va jag ute å spelade biljard med massa människor å drack en massa öl, jag va inte speciellt bra på biljarden men jag lyckades sätta ett vinnande skott (säger man så i biljard?!?) men sen förstörde jag min braighet med att sätta vår egen boll i nästa spel så att vi förlorade, sorry Plexi!
Sen satt vi i MUF's lilla lokal och drack en massa sprit och lyssnade på gamla klassiker, det var trevligt!
Sen gick jag och en av Mackans kompisar till Herkules men de va inge skojj så de blev de pommes frites och hem till sängen för min del! Men idag mår jag sjukt bra och är jättepigg så de känns bra=)

Imorse var jag på en lägenhetsvisning, å den var bara såååååå himla fin, så himla mickisig!!! Där vill jag bo!
Hoppas hoppas!
Ska på en till i efetrmiddag så vi får väl se var det leder!!!

Nej nu ska jag slappa lite, för jag får det utan att känna dåligt samvete för att jag inte pluggar HAHA!
TJIPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0