Lite extrapengar



YEES! Jag la upp böcker från gamla kurser till försäljning igår och har idag fått massa svar så det innebär att jag kommer få lite välbehövliga extrapengar den här månaden, TJOHOOOOO!

Idag har jag varit i skolan hela dagen och vi har varit väldigt effektiva och lyckats med konststycket att göra klart hela vår redovisning plus att ha massa extratid och hänga innan föreläsningen, detta enbart för att vi är så underbart effektiva, tack gruppen!!

Sen väntade jag och Jessie på tåget på stationen och unnade oss en dyr kaffe på espressohouse!
För er som undrar så slöt vi fred idag, jag insåg att hon kanske inte är så dum i alla fall, hon kan vara ganska snäll ibland, när hon vill, min lilla gris!
Sen när vi skulle gå på tåget så går vi där och snackar lite skit och är allmänt förvirrade så jag glömde köpa en biljett men eftersom jag är så underbart söt och gullig så fick jag slippa bli avkastad, HEHE!

Nu ska jag ta och laga lite mat till min mage som skriker på mig!



Bara för att jag e såååå söt, hehehehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0