Mongomuppen



Helluuuuuli! Efter en ondskefull eftermiddag bestående av ilska och irritation är jag nu personlkighetsförändrad. Säg hej till MONGOMUPPEN SMIRRE! Jag e flummmmmmmmig och övertrött och sjuk i huvudet helt enkelt. Jag är uttråkad, jag vill typ gå ut och festa eller nåt, det skulle vara skojj, ett sätt att bara glömma bort allt det där jobbiga som vi fick veta att vi har i skolan de närmsta veckorna. LALALALALALA, jag strejkar, det är så min hjärna fungerar under stress, jag blir avslagen och tänker inte alls på skolan utan vill bara ha kul. Jessie, Carro kan vi inte bara skita i skolan och dra iväg till en varm solig ö och dricka paraplydrinkar tills kursen är över? KOM IGEN DÅ!!!! JAG VILL!!!!
Nu ska jag vara tyst och hoppas på att mina medbrottslingar tar mitt förslag på allvar!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSS!



Känns inte de här lite mer lockande än plugg?




Kommentarer
Postat av: Jessie

jag blir glad när Mickis är mongomupp :)

och jag vill ocksååå till en solig ö!

2008-11-10 @ 20:49:10
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0