Nationsutgång och bråk med uteliggare



Hej alla söndagströtta filurer.
Idag är jag trött, riktigt trött, det blev ganska sent och framförallt en del alkohol igår, Josse den lilla dummingen bjöd på tequilashots natten lång så det blev en del måste jag säga. Så idag mår man ju som man förtjänar, men det var en riktigt trevlig kväll.
Däremot så slutade den riktigt konstigt. Jag, Dennis och Josse stod utanför ett hamburgerställe å käkade pommes frites och hoppades på att det skulle sluta regna. Vi stod där å snackade skit å va allmänt fulla, så helt plötsligt kommer det en uteliggare och vill börja snacka med oss. Han ville ta i hand med Dennise vilket han inte var jättesugen på och då small det. Gubben blev sjukt jävla förbannad å började skrika att D var en dålig människa som absolut inte skulle kunna bli lärara å bla bla bla, han stod riktigt nära honom å verkligen bara muckade. Jag å Josse blev skitsura men D bara stod där helt superlugn och tog allt, tog upp telefonen och ringde polisen, inte mer med det. Jag var verkligen imponerad av att han kunde hålla sig så jäkla lugn, det kunde ju inte vi brudar. Bra gjort!
Sen gick jag hem och ramlade i säng för att på morgonen vakna upp av en oförskämt pigg Jessie so mobbade mig hela morgonen för att jag såg ut som ett vrak och stank sprit. Bara för att det för en gångs skull var ombytta roller ditt mongo!
Men som plåster på såren bjöd lilla fröken på en lyxfrukost med nybakta frallor och lussebullar, MUMS, så var nästan allt förlåtet...mohahaha.

Imorgon är det tillbaka till skolan då, men snart blir det hem till stockholm för att hälsa på alla som jag saknar!!! På torsdag kommer jag och gör stan osäker igen!!!



Här kommer lite biler från lördagskvällen


                   

         




Kommentarer
Postat av: Jessie

Mohahaha :)

Åh, assnygga foton!!!!

2008-11-17 @ 20:05:49
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: carro

hahaha kolla mig på det toliga fotot! Herreguuuud :D

2008-11-18 @ 22:02:19
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0