Pilates for dummies



HAHA, jag har verkligen hittat rätt. Pilates for dummies, det är min nya grej. Jag har idag laddat ner en pilatesvideo och haft en liten egen lektion här hemma i min ensamhet. Fy fan va jobbigt det var för mina stackars otränade muskler, jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon, men det är väl bara skönt antar jag eftersom man då känner att man har gjort något. Men videon,  jag måste säga att jag tycker den var skitbra för puckon som jag för där förklarar de både hur man ska göra och hur man INTE ska göra, det kan liksom inte gå fel! Nu skulle jag vilja gå ut på en promenad eftersom jag fick massa energi men jag tycker det är lite läskigt att gå ut i mörker och kyla.
 
Ska kolla lite på tv istället. Trevlig kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0