Smirre i storstaden



Nu är lilla jag i Stockholm. Hemma hos mammsen och pappsen och syskonen och katterna, det är mysigt att vara hemma lite. Just nu håller mamma på att laga god mat till mig, det luktar mums här, det blir fläskfilé tror jag minsann! Ibland måste man ju skämmas bort lite och äta finare mat än köttbullar och makaroner!

För övrigt så är jag inte speciellt pigg idag, var ute igår, förfest på Tullis och sen VG's, det var riktigt trevligt men jag tror jag blev lite full. Ramlade när jag var ute och slog upp halva knät så nu är det svullet och blått, det ser inte jättefint ut måste jag säga. Men men det är smällar man få ta om man vill ha skojj, hehe. Sen tog jag och D hand om en liten ynklig flicka som inte mådde jättebra, trösta lite och natta henne var vad vi fick göra, men sen sov hon i alla fall hela natten och verkade lite gladare när hon vaknade. Då blev det härlig bakisfrukost med pizza...mohahaha, när man är bakis får man äta absolut vad som helst.

Nu ska jag nog lägga mig i soffan med en av mina murvlar på magen och tittta lite på tv, och bara njuta av att varra hemma!!!

Hoppas ni får en trevlig kväll!
PUSS



Snart får Smirre träffa sin Smarre




Kommentarer
Postat av: Smarre

Wiiiiie imorgon!! =)Ringer när jag är i storstaden.

Förövrigt älskar jag den där bilden.

Pusspuss

2008-11-20 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0