Söndag igen? Hur gick de till?



Guuuud de e helt galet hur trött jag har varit idag, jag har typ legat i sängen hela dagen å bara somnat hela tiden, min kropp har varit ur funktion hela dagen. Så har jag jätteont i svanskotan också, jag har ingen aning om vad jag gjort, började göra ont igår kväll och nu kan jag nästan inte ens sitta, undrar va fan de e som hänt?!?!?!

Dennis kom förbi ett tag å vi satt å snackade lite skit, det är ungefär det enda jag har gjort idag förutom ätit pizza å grönsaker med dipp, hehe!

Tänkte att jag skulle lägga upp lite foton från igår men de gick ju inte eftersom den dumma kameran har slut på batterier så det får bli imorgon!

Nu ska jag tillbaka till sängen för det gör sjukt ont när jag sitter här!
GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0