Två världar



Jag har två liv. Två liv som jag verkligen tycker om men ibland är det verkligen förvirrande. Ibland känns det som om man står med en fot i vardera värld. När jag är i Stockholm saknar jag sötnosarna i Lund och när jag är i Lund så saknar jag alla här hemma. Ja Stockholm är fortfarande hemma för mig men det börjar kännas så mer och mer i Lund också. Jag får alltid en liten tomhetskänsla när jag har varit här i några dagar och snart ska åka tillbaka, det är jobbigt för att jag hatar att säga hejdå, jag hatar att inte kunna säga att vi ses imorgon. Men det blir ju lite så att man bygger upp en fantasibild av att är så otroligt bra här eftersom det är det när man inte ser alla så ofta, då tar man ju verkligen vara på de få dagarna man ses, det blir liksom inte en vardag på samma sätt det är när man bor nära varandra.

A, jag älskar verkligen dig så himlans otroligt mycket. Du betyder allt för mig och jag vet inte om jag skulle vara den person jag är utan dig. Vi kan vara ifrån varandra under långa perioder men när vi ses igen så plockar vi bara upp där vi slutade och det är aldrig några problem. Det är verkligen vänskap. Finns det något bättre än att veta att man har en sådan vän? Och det bästa måste verkligen vara att jag vet att jag inte bara har en sådan utan flera stycken. Det är underbart härligt!

Nu sitter jag här i sofan hemma i huset och tittar på min syster som har somnat med en kissekatt på magen och en till på golvet precis brevid, det är ju för gulligt!


Ett oväntat meddelande kan göra en väldigt glad, jag blev väldigt förvånad och väldigt glad!

Godnatt i den mysiga snöiga kvällen, sov så gott alla underbaringar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0