Underbaringar



Idag har varit ytterligare en dag av föreläsningstråkeri och häng i skolan. Jag och J fick i alla fall näst intill klar vår projektplan för uppsatsen så nu är det bara att tuta och köra.
Sen skulle vi gå och låna en diktafon till våra planerade intervjuer och gick till uthyrningsrummet och frågade killen där "Vi vill boka en sån där grej som man spelar in intervjuer med" och fnissade väldigt mycket eftersom vi själva tyckte att vi var skitroliga, men tråkmånsen som stod där tyckte absolut inte vi var speciellt kuliga och svarade bara tillbaka att det fanns ingen ledig när vi ville ha den. SURPUPPA! Ha lite humor damn it!

Sen var det värderingsövningar med vår klass, ja vår klass bestod under den här lektionen av åtta stycken tappra själar som stod ut med hålet på tre timmar. Jag tycker att vi ska ge oss själva en klapp på axeln för att vi har varit så duktiga idag!

Tack mina små underbaringar för att ni gör det värt att gå till skolan!
Så vill jag ge en speciell bamsepuss till min lilla C, för du e underbar, glöm aldrig de och låt inte dummingar förstöra ditt spralliga jag!

Nu ska jag äta lax å potatis, MUMS!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Bittra stackars själ som inte förstår vår underbara fantastiska humor!!!!

2008-11-17 @ 20:07:01
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0