Äntligen fredag



Ååå äntligen fredag, en hel helg utan galna barn och praktik!
Idag har jag och mina goa tjejer i fyran bakat syltkakor och haft myspys. Det är det som är mysigt med praktiken, alla goa ungar! Mina små gullisar från förra praktikperioden kom och kastade sig över mig i korridoren också å de e himlans mysigt när man får lite kärlek från dom!!!

Nu har jag precis ätit middag och håller på att tvätta. Sen kommer carro hit så ska vi kolla på idol och sen blir det biljard, det ska bli himlans mysigt.

Och så kom ju min lilla gris hit idag också. Fick se henne en kort stund innan hon skulle iväg på äventyr, men imorrn då jäklar blir det sittning på tullgatans nation och BIB för hela slanten. En riktigt skoj helg kommer det med andra ord bli.

Hoppas ni får en härlig fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0