Börjar inse allvaret



Nu har jag precis skrivit ner schemat för nästa kurs. Ojojoj, jag börjar inse allvaret, den 12/1 ska jag och jessie lämna in vårt självständiga arbete och just nu känns det lite luddigt. Vi har en jättebra idé men nu ska vi bara hitta ett sätt att genomföra den också. Det är ju det som är så otroligt svårt. Vi ska få ihop oss och våra idéer till en bra helhet. Det kommer bli en utmaning men jag vet att vi kommer klara det. Det vet jag!

Jag e död som vanligt efter en dag på praktiken. Idag har jag hållit i en lektion om kinsesiska tecken och det gick jättebra. Men jag började kl 07.15 efter att ha sovit ungefär en timme. APA va trött jag är just nu. Efter det att jag kom hem har jag nämligen hunnit med att storhandla, laga middag till mig, Alexia och Denise, ta en minipromenad, städa lägenheten, proppat upp stoppet i handfatet med starka kemikalier och bäddat min säng med nya fina lakan. Oh my god va duktig jag har varit. Nu måste jag bara planera en engelskalektion sen ska jag banne mig stupa i säng och sova väldigt gott.

Hoppas ni haft en bra måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0