Effektivitet belönas med tårta!



Nu har jag och Jessie blivit klara med vår artikel och vår presentation. Det är helt galet vad vi har varit effektiva idag och den blev superbra, hoppas bara att vår lärare tycker de också så vi kanske kan få ett bra betyg!!!
När vi hade varit så duktiga var vi ju tvungna att belöna oss själva med resterna från min födelsedagstårta igår. Det får man faktiskt göra när man har varit duktig!

Och såklart så vill jag tacka min älskade Smarre för att hon har skickat ett himlans fint kort med posten. Jag har kommit på att det är hur kul som helst att få saker med den vanliga posten, därför har jag nu bestämt att jag ska börja skicka brev till folk. Tänk va kul att få ett brev skrivet på fint papper med en fin handstil istället för ett mail...undrar om de här är något jag verkligen kommer göra=) Jag ska försöka!!!

Nu ska jag snart iväg på visning av två lägenheter så nu får ni allt hålla tummarna för att det är någonting att ha!!!

Carroliten, de löser sig, jag älskar dig de vet du, försök bara göra det som känns rätt för dig min vän!
Puss på nosen



Mina två älsklings C's



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0