En riktigt trevlig helg



Jag har verkligen haft en riktigt trevlig helg. I fredags spelade vi biljard några stycken och sen satt vi bara och drack lite öl å snackade en himlans massa skit, grymt mysigt, det måste vi göra om!
Igår var det middag med Denise och Alexia, sen kom Carro och Jessie över så blev det lite vindrickande å fyllespelande. Det var riktigt trevligt, vi blev lite fulla däremot och gick vidare till ÖG's och dansade lite och hade det trevligt. På vägen hem tappade jag bort min mobil och en underbar underbar människa hittade den och lämnade tillbaka den. Min hjälte. Du borde få ett tack men jag vet inte vem du var!
TACK i alla fall!

Idag har vi haft mysdag i min säng med chips, godis, vindruvor å saft. Riktigt svullande, men vi orkade i alla fall masa oss ut på två stycken minipromenader, duktigt!

Sen fick jag ett jävligt pissigt meddelande av en väldigt pissig person som förstörde min dag lite, Men de skiter vi i nu!
Nu ska jag sova för imorrn ska jag upp till ytterligare en jobbig vecka på praktiken, lektion med kinesiska teckan ska jag ålla i, vad är meningen med det liksom?
Godnatt allihhopa sov nu riktigt gott och ladda för en ny vecka.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0