Fredagsmys med favvotjejerna



Nu har jag precis kommit hem från bio. Vi var och såg Patrik 1,5, den var verkligen superbra men jag tror jag har blivit skadad! Jag pluggar just nu om ungdomar lite ungdomspsykologi typ och det var det enda jag kunde tänka på under hela filmen... "Ååå jasså jasså, det här kan man koppla till den här teorin å blalalala" ska det vara så här nu varje gång jag ser en film som handlar om ungdomar? JAG HAR BLIVIT SKADAD! Men det måste ju på något sätt betyda att jag har lärt mig något av det jag läser så det måste ju vara en bra sak!!!

Tidigare idag var vi och tittade på ett hus som vi vill hyra. Det var galet fint och stort, hyran är lite för hög för mitt ynkliga studielån men det får man väl lösa på något sätt, ska på anställningsintervju på måndag så man kan ju alltid hoppas att man kan få det!!! Men guuud vad jag kan se mig själv där. Känns bara bättre och bättre ju mer jag tänker på det....vi får väl se om det funkar. Ett megastort vardagsrum där man får plats hur många som helst, stort kök, stora rum, två uteplatser...hur bra låter inte det? Och bara 10 minuter från city...ja vi får väl se om det blir verklighet!!!

Åååå, fick precis ett meddelande av favvofrida, dom är ute utan mig i Stockholm och saknar mig...men jag lovar om en vecka så får vi ta igen allt vi missat!!! Saknar er flickor.

Och du som vill ha en inbjudan till sittningen, hur ska jag kunna göra det om du inte säger vem du är=)

Nu ska jag gå och lägga mig och sova läääänge, inga katter, ingenting som kan störa min sömn så imorgon blir det en lååång härlig sovmorgon och sen på kvällen då blir det minsann kalas!
Hoppas ni har en underbar fredagskväll!
Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0