Min dag är idag!



Idag är det min födelsedag. Jag blir 23 år och gammal tant. Det firas med baksmälla, ångest, förkylning och mys med favvoflickorna.
Gårdagen blev lite galen. Jag beter mig ibland lite dumt när jag e full och jag är verkligen jätteledsen. FÖRLÅT för att vi betedde oss som fjortis fyllesvin. Jag e jätteledsen.
Men overall så var det en mycket trevlig kväll, trevliga människor, jättefina presenter och massa öl.
TACK ALLIHOPA för att ni är så underbara!
Nu är det sängen som väntar för en igentäppt helt slut födelsedagsgris som man tydligen säger i den här delen av landet=)

Puss på er alla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaa, säger ni inte födelsedagsgris i stockholm? :D det är ju världens bästa ord, erkänn att det är lite gulligt ;)



Pussssssssssssssssss På fördelsagsGRISEN :D från en snurrig skåne carro

2008-10-26 @ 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0