Nu kommer kylan



Idag var det riktigt riktigt kallt ute. Det kändes verkligen att vintern är på väg. När jag skulle gå för att träffa C och plugga på AF så kom det rök när jag andades. Därför bestämde jag mig för att ta en sväng in på Åhléns och införskaffa en ny fin mörklila supergosig halsduk och matchande vantar eftersom jag insåg imorse att jag hade tusen kronor mer än vad jag trodde, haha då måste man ju spendera dom!!

Jag har dessutom fått väldigt mycket plugg gjort idag trots att Dennis kom förbi och störde med sin omotivation och bara ville prata om vad vi ska hitta på i helgen! Jag har läst ut en bok, antecknat alla viktiga tråkiga jäkla begrepp och läst mycket på en annan bok så nu känner jag att jag får ta en paus ikväll och ta nya tag imorgon. Nu känns det faktiskt som att jag kanske kan klara den här tentan, jag måste bara fixa en himla avhandling som jag måste läsa eftersom det är vad halva tentan ska handla om.

Nu ska jag sätta mig och försöka planera nyår! Puss på er alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0