Redovisning och visning



Idag var det redovisning, det känns som att det gick ganska bra, men det var inte jätteroligt att lyssna på alla de andra hundra arbetena, eftersom de flesta har gjort det ensam. Okej, många hade intressanta ämnen men får inte ut så jättemycket av att lyssna när folk berättar om en artikel som man inte har läst. Jag ska inte säga att alla var dåliga eller tråkiga, det var säkert inte roligt att lyssna på vår heller=)

Senare idag ska jag och Carro gå på visning av en jättefin trea, så vi får se hur den är.

Det är lite synd om mig idag också, har precis varit hos doktorn och fått penicillin för urinvägsinfektion IGEN! Bara för att man har fått det en gång så måste man drabbas om och om igen, det är inte rättvist!

Nu ska jag å Carro försöka plugga lite, det kommer säkert gå jättebra!
Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0