Sex å sånt



Så har ännu en dag passerat och nu är det bara två dagar kvar på den här praktikperioden!
Idag har jag suttit med på möte med fritidset och ja, jag kan ju inte direkt säga att jag kände mig väl till mods efetr de mötet. Dom pratade om vilken dålig arbetsplats dom har och hur dåligt allt är och hur mycket dom vantrivs. Det känns väldigt bra att jag har min praktik på en sådan positiv skola verkligen.

Gud jag måste sluta klaga. Det är snart över.

Något som är säkert är i alla fall att barnen är underbara.
Idag satt jag och spelade spel med några tjejer i fyran så får den ena tjejen syn på en bok som heter "sex och sånt".

N: Euwwww, så där kan ju inte en bok heta de e ju jätteäckliiiiigt!
Jag : Det är väl inte äckligt, varför e de det?
En kille som överhör vårt samtal: Men hallåååå sluta prata om SEX de e ju skitäckligt, jag vill inte höra.
N: Men HALLÅÅÅÅÅ de e ju mycket värre för tjejer jue
Killen: Men NEJ de e klart de inte är, varför då?
N: (Visar med ena pekfingret och gör andra handen till en ring, ja ni vet) Men hallååååå fattar du varför de e mycket värre för tjejer nu, Bang bang lixom.

Jag bara sitter där å fnissar å vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen å då kommer slutklämmen
N: Men Mikaela tycker nog inte att det är hemskt hon vill säkert ha de hela tiden Euwwwwwww!
Alla runt omkring (tittar på mig med förfäran i blicken): EUUUWWWWWW! Du e ju äcklig.

Hahahahha, vad ska man säga liksom. Sjukt roligt kan det vara när man sitter och lyssnar på ett gäng 10åringar som pratar. Idag har vi alltså konstaterat att jag e äcklig.
Tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0