Tråktorsdag



Jag är förvirrad. Jag har tappat bort dagarna, jag var helt säker på att det var onsdag idag men så kommenterade A att det faktiskt var torsdag. Vart tog den här veckan vägen? Det går så jäääävla snabbt, jag hänger inte med i svängarna!!

Så efter att jag insåg att det var torsdag insåg jag även att det bara är en vecka å en dag kvar till tentan. Hur har jag tänkt att jag ska lägga upp det här? Jag har läst 1,5 böcker av typ miljoner. Hur ska jag hinna med att läsa alla tills nästa fredag? Ibland måste jag nog lägga min "Det löser sig" -filosofi åt sidan och börja planera. Men jag kan inte, jag är världens sämsta på att planera, värdelös, oduglig, fråga Smarre hon känner den sidan av mig allt för väl. Sen har jag också den härliga egenskapen att när jag blir stressad så gör jag istället absolut ingenting. Då lägger jag mig i sängen under täcket och bara stannar där med tv:n tills jag förmår mig att göra något vettigt!
Dags att ändra hur jag tänker kanske?

Men men det löser sig nog (HAHA där ser ni).

Hoppas ni är bättre på att planera än jag!
Pusssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0