Tre dagar av äventyr



Ibland så tar orden slut. Det har de gjort för mig de senaste dagarna. Min hjärna har legat på lågvarv och jag har därför inte kunnat förmå mig att skriva någonting.

I tisdags hade vi en äkta flumkväll, ni vet en sån där då man skrattar tills man gråter och nästan kissar på sig. Jag, C, D och J låg i min säng och försökte titta på idol, det blev inte så mycket med det utan mest slagsmål och kuddkrig. Vi måste ju kolla att vi har barnasinnet kvar så där ibland, det måste vi ju ha eftersom vi ska jobba med barn hela drösen!
Sen blev det några få timmars sömn och igår gick vi upp supertidigt för att åka iväg till Ullared och budgetshoppa!! Det blev en riktigt lååååång dag men det var riktigt skojj. Jag fyndade massa fina nagellack, koftor och så roliga grejor som tvättmedel och matlådor...hehe.

Idag har det varit skola för hela slanten, däremot ingenting av värde, jo okej det om vår uppsats kanske var lite givande men ingenting man inte kunde ha tagit reda på själv. Jag och J har i alla fall bestämt att vårt arbete ska kicka lite ass! Vi ska helt enkelt göra det skitbra och eftersom vi har en grym idé tvivlar jag inte en sekund på att det kommer bli skitbra!

Nu är det faktiskt helg för mig eftersom jag är ledig imorgon, det ska jag fira med middag och nya avsnitt av Gossip Girl och One tree hill, YES!

Hade tänkt lägga upp lite bilder från igår men det gick inte för min mobil låste sig, så det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0