Bor nu mer på Antarktis



Yeees, nu lyckades jag fixa det! Jag är bäst!

GAAAAH! Jessie nu får du komma hit och göra klart ditt jobb. Jag håller på att få köldskador, sitter hemma i lägenheten med två tjocka tröjor, raggsockor, en filt och är på väg att sätta på mig raggsockor, ska det behöva vara så sär när man sitter hemma i sin egen lägenhet? EHH NEJ de ska det inte, så J kom hit nu och slutför ditt jobb som elementfixare, annars kommer du att få ta hand om en stelfrusen Smirre resten av vintern och det kanske inte låter jättelockande. VAVAVA?
Fixa en tång, träna upp händerna och kom hit och fixa det nu=)

Nu ska jag göra kaffe, sätta på mej ytterligare ett lager och bädda ner mej med filtar och tecken, om jag inte skriver något mer här så vet ni varför...


Kommentarer
Postat av: Jessie

Men du gillar ju pingviner och isbjörnar? Jag tog ju för givet att du VILLE leva på Antarktis...

Men du? Vill du att jag tar med en tång till skolan imorgon?

Puss!

2008-09-22 @ 21:39:50
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0