Din filur



Jag var hur trött som helst när jag gick och la mig igår. Somnade på en millisekund och sov hur gott som helst fram till klockan 3 när min telefon ringer. Det var du din filur och full var du också. När hörde jag från dig senast? Jag tror det var april, så det var ju lite kul att höra från dig men de hade varit roligare om de inte var klockan tre på morgonen när jag sover som ett barn.
Men jag blev iallafall klarvaken och vi pratade ett bra tag. Jag kan bara säga en sak, du ÄR sjuk i huvudet, inget snack om saken. Jag har iallafall inte sovit mycket alls inatt men vad gör de? Då sover jag väl bara bättre ikväll!
Du får mig alltid att skratta, även om klockan är mitt i natten.

Nu på förmiddagen har A och jag varit och storhandlat på Willys, sen har vi städat kyl och frys och resten av lägenheten, jättekul jag vet, men nödvändigt när man inte har någon annan som gör det åt en.

I eftermiddag ska jag på visning, jag hoppas verkligen att den är fin, jag vill det!

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från i onsdags men det vill inte funka att lägga upp (som vanligt i min relation med datorer alltså!)så det får bli någon annan gång när jag orkar!!

Vad gör  ni en söndag som denna?


 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Lät som en spännande filur!

Hur var lägenheten??

2008-09-14 @ 19:13:58
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0