En fnittrig men trött Smirre



Oj vad dålig jag har varit på att skriva här. Förlåt, jag lovar jag ska bättra mig!

Igår var vi ute, Jag, J och C. Vi förfestade här och sen gick vi till Wermlands. De va inte jättemycket folk där men de va trevligt ändå...hihi. Förlåt Jessie och Carro att jag var lite distraherad men ni förstår säkert=)

Idag är jag så trött så det är helt galet. Jag tror inte jag har varit så här trött på huuuuuur länge som helst. Jag bara somnar hela tiden så jag känner att det är bra för mig att hålla mig nära sängen idag!

Nu ska jag försöka formulera ett bra meddelande....heehe
Tjipp!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag är också helt sjukt trött!!!!!

Hur gick det med smsformuleringen?! NYFIKEN!!!!!

Puss!

2008-09-18 @ 17:52:40
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0