Fredaaaaag!



Tjipp!
Nu är det äntligen fredag, inte för att jag gått i skolan jättemycket denna veckan men det känns alltid bra med fredag!
Föreläsningen i skolan var faktiskt intressant och handlade om ungdomskulturer. Äntligen den delen som jag faktiskt är intresserad av, jag vill inte läsa mer om förskolan jag har ju inte ens valt den delen av skolan!

Sen var det lunch med Miya och Emelie vilket var supermysigt att få "catch up" igen, det var alldeles för länge sedan. Fläskfilé med rotfrukter var min fredagslyx! Sen gick jag och Miya och tittade lite i några butiker, panka jag kan ju inte köpa något men man kan ju alltid drömma...

Ikväll ska jag äntligen få se Mamma Mia! Jag har väntat jättelänge på att någon skulle vilja gå med mig eftersom mina onda vänner Friday och Smarre gick och såg den utan mig, jag kommer aldrig förlåta er för det, speciellt inte dig Friday! =) Min musikalvän!
Men Alexia är en riktig kompis som följer med mig och ser den!!!

Nu ska jag gå och sova middag, studentlivet är verkligen hårt, efter att ha suttit på en föreläsning i vad som känns som en evighet måste man vila lite...
Puuss





Kommentarer
Postat av: Jessie

Är du också HELT SLUT efter den hårda dagen? Jag ska i alla fall ta och sova nu...

Hoppas ni får det urmysigt ikväll, nynna lite för mej med!

Puss

2008-09-05 @ 17:27:48
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0