Gammal och tydligen mamma

Inte nog med att jag känner mig gammal, nu har jag fått bevis på att jag är det. Tydligen ser jag ut att vara mamma till en 21årig Jessie, kul, jättekul!
Så här var det, jag och Jessie har varit på Ikea och köpt lite saker till min lägenhet, vi står utanför med våra saker på väg till bilen så kommer det fram en kille och vill ställa några frågor om vårat hushåll. Eftersom vi inte hade bråttom så ville vi vara snälla och svara. Det skulle vi ALDRIG ha gjort, iallafall inte om jag hade velat ha mitt självförtroende i behåll.Vi svarar iallafall och efter några frågor inser han att vi inte bor tillsammans och kläcker då ur sig
- Jaha, så du är inte hennes morsa?
Och tittar frågande på mig.
SCHYSST! Nu känner jag mig ju inte precis yngre! Men jag undrar hur gammal han trodde jag var och hur gammal han trodde Jessie var...?



Ser jag ut att vara hennes mamma?




Kommentarer
Postat av: Jessie

Eftersom du verkligen inte ser gammal ut, och jag verkligen inte ser en dag yngre än 20år ut, så måste han helt enkelt haft någon form av synproblem.

För annars är du en sjujäkla fräsch mamma!

2008-09-01 @ 14:09:15
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0