Glad och trött



Du gör mig glad. Tack för att du gör det! Ta fram den den där härliga sidan lite oftare:)

Myskväll med två filmer, kinamat, godis, cola och en underbar vän. Kan det bli bättre? Nej, just nu var det precis vad jag behövde. Jag är glad och kommer sova alldeles superbra inatt.

Jag har sagt det förut men jag tror verkligen att det tål att upprepas, jag har de bästa vännerna man kan tänka sig! Ni gör mig glad allihopa, det spelar ingen roll om ni är 120 mil bort eller precis här där jag är, ni gör alltid mig glad och jag kan alltid lita på er allihop, jag har det bäst!
(Man kan ju tro att jag är lite knäpp i huvudet med mina upp och nedgångar, men alla är väl tillåtna att ha en riktigt dålig dag ibland, som jag hade för några dagar sen. Men med lite hjälp kan man alltid må tipptopp igen!)

Visselivörr som min kära Denise skulle ha sagt!


Visselivörr är allt jag kan säga!




Kommentarer
Postat av: Jessie

En riktig schnyggvebild på två riktiga schnyggingar!

2008-09-14 @ 12:31:15
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: Denise

Varför har ja inte kollat här tidigare!! säger det igen som inte kan sägas för ofta, visselivörr! micki håll i hatten imorrn för då finns risk igen!

2008-09-19 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0