Hård dag i skolan



Tjipp alla som läser vad jag har att säga!
Idag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår (hehe) och är lite mer klar i huvudet så nu kanske jag kan formulera ett lite intressantare inlägg.

Kräftskivan i lördags var jättetrevlig men som vanligt så lyckas jag hamna brevid någon som bjuder på snaps, jag köper aldrig egen för att jag vet att jag inte klarar av det men efter en öl eller två så försvinner allt omdöme bara sådär vips och så blir man så där full igen... Så gårdagen spenderades i soffan med Burger King och chips men sånna dagar måste man väl också få ha ibland!!!

Idag har jag varit i skolan hela dagen vilket är en ovanlighet. Vi hade litteraturseminarium som jag lyckades ta mig igenom utan att ha läst boken (Jag är arg på Bokus som är så förbannat seg på att leverera böckerna jag har beställt!)
Så nu är man helt trött och sliten, men jag var beredd på att städa lägenheten nu på eftermiddagen men så när jag kommer hem har A redan gjort det, då får man ju jättedåligt samvete men det var väldans väldans gulligt så nu ska jag väl ta tag i att iallafall städa mitt eget rum.

Imorgon ska jag på visning, får väl se om det var något fint.
Gud vilken dålig svenska jag ghar idag, jag bara babblar, men men finns inget att göra någonting åt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0